DET BRINNER!!!!

jag kollade på idol eftersnack och när det blev paus så gick jag och kollade ut för att jag såg något som blinkade och jag såg en massa rök och när jag kollade nogrannare så såg jag att det fanns blåa blinkande ljus!? det första jag tänkte på var att det brann och när jag lyssnade nogrannare så hörde jag att det brummade... inte som en liten bil, det var ett dåvt brumm som brandbilar har. om någon vet något så kan ni väll lämna en kommentar. jag hoppas att ingen blev skadad för att jak känner några åt det hållet.

ps. om ni ser en massa stavfel så är det för att jag inte använder "rockmelt" som har inbygd stavnigs kontroll.

nu ska jag sova i min kalla säng i mitt kalla rum i våran kalla källare i vårat varma hus i vårt kalla sverge.
sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0