länsta inlägget EVAR

ÖFan vilken dag XD. Vaknade i morse och fick göra disken... Sedan hörde jag något om att åka till växjö men glömde bort det ganska snabt... Sedan övade jag med kameran som jag har fått låna av morfar. Efter en stund så gick jag in till mamma för att deras rumm e så jäklar varmt och skönt. Hon frågade om jag ville åka till växjö och jag sa ja, så jag mamma och amanda åkte dit. Första stoppet... Toys'R'Us, vi skulle byta en julklapp som hanna fick. Sedan gick vi till elgiganten och köppte ett/en kinekt (det e ett tillbehör till xbox 360). Efter det blev jag jätte illamående... Efter mkt dividerande köpte amanda en mobil för mina och hennes jul-pengar, meen såklart var det något fel med den... Man kunde inte använda internett eller skicka mms, så efter att mamma pratat med världens största idiot fick vi några instälningar som tog en evighet att instalera... Och när jag var klar med det så var vi nästan hemma MEN amanda kan fortfarande inte skicka sms? WTF tengte jag. När vi kom hem kopplade jag in mitt nya kinect. Funkar super. Så nu har jag kollat på film. Det avslutar min dag... God JÄVLAR natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0