jag slutar...

:(

Kommentarer
Postat av: Bex

men...nää!

sluta inte :o



om det inte är nåt som är dåligt, för då ska du sluta.



men om du syftar på bloggen tycker jag att du ska fortsätta :)



det är skönt att skriva av sig, o så är det otroligt kul att läsa gamla inlägg när det gått ett tag.

man sparar på minnen liksom!



jag har bloggat sen maj 2007, och ibland har det gått segt, men gör det för din egen skull.



om du bloggar för andras skull kommer det inte hålla så länge kanske...

jag tycker iaf det är kul att kunna läsa om hur jag var o vad jag gjorde förr, nu!



ta hand om dig och grattis igen ;)

/Bexy

2010-12-01 @ 13:23:26
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0